Grattis Tova

Fortfarande varmgrader, +3. Men lite mulet och det ska bli ostadigt med kanske regn. Dom sandade här utanför i går. Tur det, för det är skithalt med isbana. Jag ska ju tvätta i morgon och jag vill kunna gå utan att stå på öronen. Har sovit bättre i natt än igår natt  Intagit frukost. Några torra ostmackor och kaffe.
 
Silvermedalj igår genom Johan Olsson. Riktigt bra gjort. En riktig slitvarg i spåret. Idag kör damernas sin stafett. Det bir väl Norge som vinner förstås. Och startar dom med flera lag tar dom väl silver också.
 
Läste AB nyss och ser att Britt Ekland (Eklund) 70, inte har råd att ta pension. Och det är klart att med hennes levnadsvanor går det åt mycket pengar. Det är inte som för mig, att man får rätta munnen efter matsäcken. Läste också att Tiger Woods och hans fd svenska fru visst ska börja om sitt förhållande. Tror inte på detta, är nog bara en anka. Det var ju inte många dagar sen jag läste att hon hade ihop det med en äldre man.. Jaja!
 
Ett av mina barnbarn fyller tonåring idag. En jättefin tjej. Synd att jag inte kan ta mig till Skellefteå. Men jag pratade med henne igår och hon gladde sig år sin födelsedag. Egentligen föddes hon den 29/2 men pga att den dagen bara finns vart fjärde år, firar hon 28/2 och den 1/3. Man får välja vilken dag man vill gratta henne. Puss på dig Tova!
 
Idag blir det Emmerdale och stafett på TV. Lite dammsugning också. På kvällen kanske lite TV. Har inget att läsa förtillfället. Kanske Matte dyker upp. Får se hur det blir med det. När ska jag veckohandla? Tiden räcker inte till för en pensionär. Sen hoppas jag på att Isabel kommer och lägger om mina tår.
 
En litenTova och en större      Hej då!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0