Gå upp i limningen

Nu kan jag förstå människor som tar livet av sig pga värk. Inatt har jag inte sovit en endaste minut pga värken i tårna. Jag tror jag blir tokig. Värktabletter hjälper inte ett skit. 22.30 tog jag två panodil och en tramadol och la mig för att sova. Klockan 23.45 var jag upp och tog ännu en tramadol. Fick jag sova då? Icke. Klockan 3.20 ännu två panodil men ännu ingen sömn. 6.30 gav jag upp och gick och gjorde kaffe och en macka. Jag förstår inte varför det värker. Jag ger upp snart.
 
Det är -2 grader nu och det kan bli sol idag. Jag kan ju ändå inte gå ut så vad har jag för nytta av det. Jag får väl vänta med en promenad tills jag kan gå barfota och det blir väl när det blir sommar. Om nu all denna snö nånsin tinar bort. Ni hör väl vad jag är på för humör idag.
 
Hoppas att Isabel kommer hit idag för att lägga om mina tår. Jag måste få duscha. Annars duschar jag med bandagen på. Duschstrumpan har ju gått sönder. Man kan säga att den har gått upp i limningen. Samma limning som jag går upp i när jag inte får sova.

Ha det bra mina vänner och hej då! 
                                                               
                                                           
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0