En vas för tulpaner

 
Startade morgonen med att se på Svt play och gårdagens avsnitt av "Mr Selfridge", en ny serie som startade igår, som jag glömde bort. Serien utspelar sig i London på 1910-talet. Som vanligt är det i min smak då det är dåtid. Har också ätit frukost och planerar nu för att fara till Storheden för shopping.
 
SAIK fick spö av Timrå igår. Vilken blåsning kan man säga. Skärpning grabbar! Nog är ni väl bättre än så. Ute är det -11 grader och mulet. Kanske jag ser längdskidor idag. Tror det är stafetter. Svenska landslaget är inte komplett. Många är hemma och tränar. Dom tror väl att dom har bättre chans på VM då. Man såg ju igår att det var svårt att upptäcka nån med vit dress. Gör ju att det blir mindre intressant då. Kanske jag skippar det idag.
 
Kanske jag köper tulpaner idag om dom har några fina. Skulle vilja ha en glasvas. typ denna. Ska kolla på Ica Maxi. Dom har ju sånt på blomavdelningen.
 
Bra att jag inte såg på schlagern igår. Fick ingen bra kritik. Bäst var visst Danny och han var programledare. I kväll ser jag "Örfilen" tror jag. Önskar er en bra dag och hej då för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0