Alpina VM börjar

 
 
Idag säger dom till och med på radion att det är mulet. Måste tro på dom då. -6 grader är det också. På radion försöker dom snärja en psykläkare med invandrarbakgrund att säga att det är sjukvårdens fel att en 37 årig man slog ihjäl en 87 åring i Arvidsjaur med en yxa. Dom försöker verkligen sätta dit honom. Det är norrbottensradion jag lyssnar på. Dom är riktigt på hugget idag. Nyss har dom intervjuat en tränare från Saik om att Saik:s huvudtränare fick sparken igår. Tur för dom att det händer saker. Som t ex gruvan i Pajala som en del får gotta sig i, att det går åt fanders.
 
Väntar på Isabel som ska komma och ta bort mina bandage innan hon ska åka och träna. Sen efter träningen ska hon komma och lägga om mina tår. Då har jag hunnit duscha.
 
En tanke far genom min skalle. Mina drömmar! Har drömmar varje natt nu. Drömmer om folk som jag aldrig annars tänker på. Kan inte förstå varför. Tur att det inte är mardrömmar. Kan det vara värkpillren jag tar på kvällen?
 
Idag startar Alpina VM i Schladming. Blir väl att kolla lite på detta. Samtidigt som jag stickar. Men jag ska ju också se mina favoritprogram också. Undrar om det krockar. Vad det är på TV ikväll har jag ingen aning om. Möjligen är det "Maestro". Gårdagskvällen var en hel TV kväll för mig. Började med "Drömmen om landet", "Molanders", "Första, största kärleken" och "Game of Thrones" allt detta på ettan. Avslutade med "Skenet bedrar" på sjuan.
 
Ha nu en bra dag och hej då!              
 
                              
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0