Lucia

Tack Isabel och Jörgen H för värktabletter och antibiotika. Har sovit bra inatt och känner mig som en ny människa. Det var Jörgen som skrev ut receptet och Isabel som hämtade på apoteket. Efter det att hon pratat med Jörgen som är min läkare. Ska det äntligen bli nån ordning på tårna? En sköterska ska komma idag och ta en odling. Hoppas hon kommer.
 
Efter att ha regnat igår eftermiddag snöade det på kvällen. Så nu är det ett vitt täcke på marken. Konstigt väder.
 
Tvättmaskinen är igång med en kulörtvätt. Och idag firar vi Lucia. Blir nog en pepparkaka på eftermiddagen tillsammans med kaffet. Ikväll kanske jag ser "På spåret". Det är ju inga proffs som tävlar så jag brukar vara  bättre än dom. Skryt!!!!!!!!!
 
Gör varma mackor till lunch. Äter dom i min ensamhet. Vid TV-n. Tillsammans med "Tillbaka till Aidensfield". HiHi! Nu blir det att hänga tvätten. Ha en fin fredag. Kanske med goda vänner. Hej då!
  
  Trollungarna Oscar och Tova för några år sen.
 
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0