En fåtölj

En fåtölj fick jag i paketet som tomten kom med. Så nu kan jag sitta skönt och se på TV. Underbart! Så fina barn jag har som tänker på sin värkbrutna mamma. Gullungar!
 
Vi försov oss, Matte och jag. Vaknade när strumppådragaren kom och klingade på dörrklockan. Har väl aldrig hänt förut. Nån dag ska väl vara den första. Fick mina onda tår omlagda. Till saken hör det att klockan fem var jag uppe och duschade. Sen la jag mig igen och sov så skönt. Nu gick det bra i alla fall. Klockan nio kom det en som skulle dela medicin åt mig. Va!!!!!! Hon visades på porten. Min medicin klarar jag själv. Bara jag inte får betala för detta otyg.
 
Nära till nollan idag. Ser ut som slask. Fy och bläh! Får se om det blir handlat nåt idag. Är välbehövligt när jag ser i kylskåpet. Tomt är det. Och sopor ska jag försöka få ut. Mycket tidningar och annan skit. Jaja får se om det kommer ut.
 
Nu en mahjong och sen Emmerdale. Ha en bra fredag ni goa. Hej då!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0