Tag en dag i taget

Söndag morgon och solen visar sig faktiskt. Hoppas det håller i sig hela dagen. Började så stort städa igår men efter det att jag flyttat bordet och dammsugit ryamattan var det stopp. Hur kunde jag tro att jag skulle kunna orka flytta det tunga bordet upp på mattan. Så nu står det där och blockerar halva rummet. Funderar på om jag ska våga fråga nån som går förbi om hjälp. Annars vet jag inte. Det ger sig väl.
 
Igår såg jag lite simning och sen på nian "Kommisarie Gently" . En deckare i min smak, engelsk naturligtvis. Jag kommer att se nästa lördags avsnitt. Nu lyssnar jag på radio fyran och Fredrik Virtanen som har Louise Hoffsten som gäst. Hon berättar om sitt liv, ganska intressant.
 
Undrar om jag ska fortsätta med lite städning idag. I morgon går ju halva dagen åt till omläggning. Fortsätter jag så här blir det väl aldrig klart. Blir att leva i en soptipp till slut. Bläh!!!!!!
 
Ha nu en fin dag. Hej då!
 
Drygt en månad till seriestart.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0