Solen skiner idag

Ensamheten finns det en ort i Sverige som heter. Jag tror jag ska flytta dit. Tror att jag ska passa in där i min ensamhet. Trodde jag skulle vänja mig vid att vara ensam, men inte än i alla fall.
 
Har druckit kaffe och ätit en lingongrova med kokt skinka och tomatsallad. Gjorde en tomatsallad med salladslök igår. Köpte ett kilo tomater för 15 kronor. Billigt och gott. Stekte också en bit benfri kotlett i ugn. Så nu har jag mat flera dagar. På stekskyn gjorde jag en sås alá Morberg. Smaskigt! Så nu kan jag skiva tunna skivor av köttet och äta med potatis eller pasta. What ever!
 
 
Klockan 15.15 kommer bilen som ska köra mig till VC. Det blir bara en snabbis om jag får bestämma. Igår kväll såg jag faktiskt en engelsk film på fyran. En deckare. Med allt vad det innebar med avbrott för reklam och nyheter. Inte är det så att jag återkommer till den kanalen så snabbt. Men i brist...........
 
Så var det slut för denna förmiddag. Nu väntar den sköna duschen. Ciao!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0