Nu kan jag twittra

Vaknade före sex i morse. Jag la mig vid tiotiden efter att ha haft trevligt främmande av min äldsta son med sambo och två hundar(frallor). Pernilla var snäll och tvättade mina fönster på utsidan. Det var ju så fint väder så hon ville vara utomhus. Jocke fixade så jag fick byta kanaler på TVn. Han ordnade också så jag kom in på twitter. Så att jag kan följa Oscars hockey. När dom for tillbaka till Skellefteå såg jag Kommissarie Gently innan sängående.
 
Solen skiner idag också men det kan bli sämre väder. Vi får se. Jag har sett på Svt play. Land girls och Brottsplats Edinburgh. Nu känner jag mig jättetrött så jag skulle vilja krypa tillbaka ner i sängen för en lur. Kanske händer det. Tror ingen bryr sig om jag sover eller är vaken.
 
Vet inte vad som händer idag. Har fått ont i fyrtån igen. Ska det aldrig sluta med eländet. Ser fram emot tisdag då Matte kommer. Då blir det att äta kräftor en dag. I morgon VC klockan 11.30. Nu sängen en stund hej då!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0