Fyrtån värker

Idag har det som vanligt varit en latdag. Var uppe vid sextiden och gjorde kaffe med en ostmacka. Satt sen vid datorn och såg på Svt play The paradise samt programmet med Moraeus. Sen in i duschen. Hade beställt taxi till elva.
Till VC och apoteket. Eftersom jag har fått tillbaka värken i fyrtån tog Åsa en odling på såret. Ska tillbaka på onsdag. Dessa tår kommer att ruinera mig. Blir att leva på vatten och bröd hädanefter. Börjar undra om det är värt att leva överhuvud taget. Blir då inte så att jag handlar denna vecka med samhall.
 
Än har då inte tv-kanalerna ändrats. Det är samma kanaler som jag har haft hela tiden. Men det tar väl några dagar. Ikväll ser jag nog Halvbrodern på ettan. Sen vet jag inte. Har ätit grillkorv med en tomat idag. Gör nog en chokladkopp med en leksands till. Det får bli min middag. Och fyrtån molar och värker.
 
Blir nog en tidig kväll för mig. Längtar efter nåt snyggt garn att sticka av. Men det får bli när jag blir stadd vid kassa. Kan jag nog få vänta på.
 
Ha det bra ni mina vänner och hej då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0