Ointressant

Söndag morgon igen. Igår kom mina älskade pojkar på besök. Jag var nästan klar med tvätten när dom kom. Vi fikade, pratade, beställde pizza som vi fick hemkörd.  Isabel kom också när hon slutade jobba. Vi såg faktiskt en hockeymatch mellan Färjestad och Luleå. I och för sig ganska ointressant. Men vi fick ju se vilka som ska möta SAIK i final. Och det blev Luleå.
 
Normalt skulle det väl inte vara nån svårighet. Men vad är normalt. Vill inte säga vad jag tycker om hockeyn som Luleå presterar. Däremot kan jag säga vad jag tycker om deras fans (dom som nu inte bor i Luleå) men i andra delar av BD län. Dom flesta verkar vara en samling elaka människor, som borde rannsaka sitt sinne. Dom verkar tycka alla har fel utom Luleås spelare. Domarna är botten och motspelare ojusta. Och deras spelare får göra vad som helst. Tyvärr drar dom ner tempot på alla matcher. Verkar som om det dåliga spelet smittar av sig.  Egentligen är då jag färdig nu för att se mer på hockey denna säsong, Nu ser jag fram emot vår och sommar.
 
 Får se om solen tittar fram nåt idag. Var in på TVplay nian för att se Lewis som jag missade igår. Men Lewis gick inte att se. Man ska väl betala för det, fast man redan har betalat för nian.  Så är det nog. Dom går nog i fyrans spår. Fyran har man ju betalat med TV-licensen men måste betala för play.
 
Vad denna dag ska bjuda på kan man undra. Det blir väl mycket vila. Ni ska ha det så bra idag. Hej då!
 
                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0