Morgon med play

Tillbringat morgonen med att kolla på SVT play. Först var det "Unge Morse" och sen "Bättre än en femteklassare". Det blev så att jag såg "Lewis" på nian igår kväll. Och det programmet kan man inte se på play längre. Bästa play har SVT.
 
En kaffe och två limpmackor med ost blev frukost. Solen skiner vackert nu och hoppas på värme också. På radion "Mannheimer & Tengby". Kanske jag ska kolla om man kan se reprisen på Hockeymatchen eller om den iockså är på play. Med hockeymatchen menar jag kändisarna som ska möta -94 års olympiska (svenska) mästarna. Det gjorde dom på fyran igår kväll och jag vet inte hur det gick ännu. Kan ju förstå att det blev storstryk för kändisarna. Dom är väl inga skridskoåkare direkt.
 
Appropå skridskoåkare så är Oscar denna helg i Hagfors för att göra fystest för skolan. Han är ju så duktig så det går nog bra. Hans kompis som bor här på Björkskatan är med. Kul att dom är två.
 
Måste fixa till filén idag. Gör en typ gryta med paprika och kokar ris till det. Nu blir det en dusch innan lunch. Ha en bra söndag. Hej då!
 
Vägen från Hessle till Sofiero, Uppland. Min underbara barndom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0