Mindre ont

Vaknade i morse med lite ont i mina sargade tår. Men det är inget mot vad det har varit. Kör utan bandage ännu. Tycker det är skönare i alla fall utan. Sömnen är i alla fall bättre nu. Visserligen äter jag antibiotika men det har väl inte gjort sitt till saken. Inte än. Jag har ju fått en trettiodagars kur och började i måndags. Jag var lite illamående i morse. Dom sa på apoteket att jag skulle ta tabletterna mellan målen, men kunde bli illamående. Då skulle jag äta nån banan eller nåt sånt. Får se hur jag klarar av detta, men det blir nog bra.
 
Solen kikade fram i morse på en blek himmel. Även solen var blek. Till frukost en ostlimpmacka och en mugg nyponsoppa. Vet inget som jag ska göra i dag. Skulle behöva röja i förådet för där är det huller om buller. Men inget jag längtar att göra.
 
Ha nu en bra dag så ska jag höra av mig imorgon. Hej då!
 
Min egen omläggersta, Isabel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0