Fortfarande längtar jag

God morgon alla ni som är vakna. Jag var uppe redan sex och tog antibiotika men la mig en timme till. Sen upp, gjorde kaffe med två frukostknäcke med falukorv på. Nu sitter jag här och lyssnar på Lisa Syrén. Alltså en vanlig lördagmorgon i ensamhet.
 
Igår såg jag Let´s dance i brist på annat. Hade missat att tvåan visade en dokumentär med Ingrid Bergman. Får se den på play. Såg också en film på ettan. "The Cooler" (kylaren) som visades vara en ganska så bra film. Eller så var jag trött.
 
Såg på FB att det småsnöar i Älvsbyn. Ingen snö ännu här. Men det skulle inte förvåna mig om det kommer. Varför bor jag i detta vinterlandskap. Inte nog med snö, det finns en massa mygg som kommmer fram också, om det blir sommar nån gång.
 
Som vanligt blir det en slöardag för mig. En stunds stickning förstås och sen att läsa i min bok om Keiko och Henry. Kanske jag steker filé till middag, bara för mig.  Sen måste jag kolla TV-programmet för kvällen. Alltid ska det väl vara nåt. Ha nu en bra dag och hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0