Det tinar sakta

Solen visar sig inte än. Ska det bli en mulen dag? Har fått ett sms att kopparna ligger på Coop och väntar på att bli hämtade.Det gick fort. Snabba O&C. Få se om Je reviens kommer med brevbäraren idag. Nu har jag bara Oscars födelsedagspresent kvar men det blir nog en slant.
 
Isabel bokade tvättstugan till i  morgon åt mig. I dag tar jag fram dammsugaren en sväng. Hockey i Skellefteå idag men det visas ej på nån kanal jag har. Kanske man kan lyssna på radion. Just nu tycker jag inte att det är så viktigt. Man behöver bara gå in på FB så blir man less. Hemskt är det när man använder barn, gråtande, när man ska visa vad man tycker om motståndaren. Skulle det nu bli så att det blir final mellan SAIK och Luleå ska jag inte vara inne på FB. Elakheter har jag fått höra ändå i mitt liv. Varför jag inte ska uppsöka såna ställen.  Simma lugnt.
 
Fredag igen. Veckorna rusar fram men snön ligger kvar. Börjar misströsta när det gäller snön på min gräsmatta. Kanske jag får pulsa i den vid midsommar. Så länge det är minusgrader på nätterna tinar det långsamt. Men det är inget jag kan göra åt.
 
Har ingen aning om vad det är på TV ikväll. Får väl googla det. Ni ska ha en bra fredag så hörs vi. I alla fall jag.
 
                                              Hej  då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0