Antibiotika

 Nu har jag ringt min läkare. Han ska ordna med antibiotika. Så att det finns på apoteket idag. Han ska även ordna en sköterska som ska komma hit och kolla på mina tår. Vad mer kan man begära?
 
Matte for nyss till Sunderbyn. Han ska ju besöka sin läkare där. Sen far han hem till Älvsbyn. Han hoppas ju att han ska bli frisk så han får börja jobba igen. Han säger att det var länge sedan han var så här pigg. Skönt!
 
Jocke är på hemmaplan igen. Är väl ledig två veckor nu. Jag ska försöka ta mig till tvättstugan idag. Beror på om jag får på mig skor.
 
Vad ska man se på TV ikväll när Molanders har slutat. Man får kolla det. Ha nu en fin måndag fastän solen är borta just nu. Det snöar inte i alla fall. Hej då!
 
                                                
                 
                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0