Stora fötter

I natt har jag fått sova. Underbart att vakna utsövd vid sex.  Men jag gick  bara upp och tog pencillin och gick tillbaka till sängen och fortsatte sova till 7.30. Nu har jag druckit en mugg kaffe med tillhörande lingongrova.
 
Det är sex grader ute och lite halvmulet. Igår körde jag med falsk marknadsföring när jag skrev att jag skulle städa bort sommaren från uteplatsen. Men tji vart det. Har skjutit det på framtiden. Blir jag förvånad? I alla fall så har jag bara några varv kvar på Hedvigs tröja. Så idag blir det att sy ihop den. Tror jag stickar en till medan jag är igång. Sen blir det att sticka sockor igen.
 
Kanske jag far och handlar på eftermiddagen. Det är ju ingen omläggning idag utan dom kommer i morgon istället. Skönt för då får jag en till dag med mindre smärta.
 
Längtar tillbaka till mina gamla fötter utan sår. Vet inte hur jag ska undvuka att stöta tårna, när jag drar fram i min lägenhet. Kanske jag har för stora fötter eftersom dom är i vägen hela tiden.
 
Nu väntar duschen. Jag önskar att ni får en bra dag. Hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0