Skavsår eller nageltrång

3 grader nu och vi ska visst få se solen idag. Snuvan är ihärdig kan jag säga. Får vara glad så länge inte halsen blir inblandad. Steg upp klockan sex för att vara duschad och har ätit frukost då dom kommer från VC för omläggning. Hoppas det är bättre med mina tår snart. Fast det känns inte bra. Känns i stortån som om jag har skavsår eller nageltrång. Låter konstigt men det är så det känns.
 
Jocke ringde och talade om att han far till Tyskland i dag för jobb. Han skulle ju helst se att han kunde jobba mer hemikring. Men så är det. Tror han är ganska trött på att bo på hotell.
 
Igår kväll såg jag "Nordisk vildmark" på tvåan. Handlade om den isländska naturen och dess djur. Tycker det är fina program som dom visar. Sen såg jag en "Midsomer morden". Faktiskt ett avsnitt som jag aldrig sett förut. Ikväll tror jag att jag ser "Pengarna på bordet" och sen Jonas Gardells serie på ettan "Torka inga tårar utan handskar". 
 
Nu ut i köket och fixa frukost. Ha det bra i höstmörkret Hej då!
 
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0