Hösttider

Vilket underbart väder vi hade igår. Startar denna dag med -3  grader. Hade en trevlig eftermiddag tillsammans med Jocke, Tova, Matte, Isabel och Alec. Köttsoppan räckte till alla och jag skickade en burk till Skellefteå samt att Isabel fick ta en matlåda till dagens lunch. Och Matte kommer också att få soppa idag. En passande värmande god soppa är inte fel i hösttider.
 
Inget särskilt på agendan idag. Fortsätter väl sticka på Alecs sockor. Pernilla hade skickat med mer garn till hundtröja. Så sen blir det en till sån. Måste först höra hur passformen var på hundarna. För stora eller för små. Jag får ringa och kolla. Men nu sitter jag här med en mugg kaffe och en grovlimpa med rökt skinka och gurka på. Min frukost.
 
Omläggning i dag. Man får se om det blivit nån ändring. Hoppas det. Annars är det väl en lugn dag för mig. Ser att Mattes ryggsäck är här och det betyder att han ska sova här i natt.
 
Ja det var allt för idag från mig. Hoppas ni får en bra dag. Det ska jag ha. Höres, hej då!
 
                                  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0