Gnistrande frost

 
Frosten gnistrar på gräsmattan idag. Jag är så glad att jag bara får lata mig idag. Även glad att Alecs sockor är färdiga. Nu har jag börjat på hundtröjan med svart, grått, vitt garn. Blir riktigt snyggt. Ska lägga in några ränder i andra färger tror jag. Får ser hur det blir.
 
Vet inte vad jag ska äta idag men det ger sig när jag blir hungrig. Har en kartong jordgubbar kvar i kylen. Mums! Efter melodikrysset och duschen ska jag läsa lite i boken. Börjar vara i slutet på denna tjocka bok. Ni kan ju förstå hur svårt det är att ligga och läsa en sån bok.
 
Jag såg Doobidoo igår och ett gammalt avsnitt av Morden i Midsomer. Tur att minnet är kort så att jag inte minns vem mördaren är. Hihi! Ikväll ser jag Lewis och det är nya avsnitt. Fyran visar "Så mycket bättre" men det kan man se i repris. Med alla reklamavbrott.
 
Ska städa i morgon. Har även flera julklappar att slå in. Men får vänta tills jag har adresser till paketen. Ännu har jag några klappar som jag väntar på från HM. Adresserna har dom inte plockat fram ännu på Ica. Konstigt för affärerna brukar vara snabba att ta fram julen.
 
Nu ska jag snart göra klart för melodikrysset. Hoppas ni har en bra lördag, det ska jag ha. Hej då!
 
                            Det ska ju rymmas en vers på adressen också.
 
                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0