Stackars mina tår

God morgon till er. Själv har jag skitont i tårna. Tror det är lederna som värker. Men mest är det ont i de vänstra tårna där jag har såren. Åsa kommer idag och ska lägga om och jag får höra med henne varför det gör ont. Ska också ringa fotvården och boka av tiden på måndag. Kan ju inte gå med foppatofflorna nu i snön. Jag får inte på mig andra skor. Önskar att jag nån dag fick vara riktigt glad och slippa ha ont.
 
Var i mina tofflor på Ica Maxi igår. Köpte en burk att ha te i, en grå burk i plåt. Det verkar som om jag har fått pippi på plårburkar. Köpte också mer garn till Alec´s tröja. Inga jordgubbar dock, men två kartonger hallon. Undrar var dom växer den här årstiden? I växthus eller? Sen bev det lite mat också.
 
Efter uppackning av varor tog jag en timmes sömn innan TV startade. Men det var inget speciellt att se. Mitt i naturen där dom försökte komma på varför nyfödda älgkalvar dog strax efter födseln, på Öland. Sen såg jag dessa bagare. Tänk er att en ska få ge ut en bakbok. Jag ska då inte köpa den. Jag är nog så dålig på att baka.
 
Har fått ånyo ett paket från HM. Varför kan dom inte skicka allt i ett paket utan plåttra på med flera paket. Isabel var ju och hämtade ett paket i förgår. Igår kom nästa kolli.
 
Det ska bli soligt på förmiddagen men det mulnar på sen. Jag ska tvätta klockan ett. Får bli kall i tofflorna när jag går till tvättstugan. Hua!
 
TV ikväll naturligtvis. Blir det  Doobidoo eller? Får se hur jag känner mig. Ha en bra dag ni så ska jag försöka skriva mer i morgon. Tjingeling!
 
                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0