Jag säger bara det, Zlatan!

Jag säger bara Zlatan. Vilken kille! Jag är glad att jag såg matchen igår kväll. Se Zlatan göra fyra mål. Och vilka mål sen. Jag kan leva länge på detta.
                                                       
                                                       
 
I natt har jag sovit dåligt. Jag är så himla less på mina tår. Steg upp vid sextiden efter att knappt sovit alls. Nu har jag proppat i mig värktabletter för att kunna stå ut med dagen. Omläggning idag. Men vad hjälper det. Usch!
 
Skulle behöva handla innan helgen, men vet inte om jag klarar av det. Ska tvätta i morgon och det måste jag göra. Ja, ja!
 
Blir väl till att sticka idag. Läsa är det ingen idé att jag gör. Kan inte koncentrera mig på texten. Nu ska jag sluta klaga, jag vet ju att det finns dom som har det värre. Men just nu hjälper det inte mig.
 
Det är vitt på marken. Lite frostig snö men ska visst bli varmgrader. Ha nu en skön dag mina vänner. Hej då från en gnällspik.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0