Helg igen

Ännu en mörk dag. Efter ett återbud från Åsa igår så blir omläggningen idag i stället. Jag kan ju säga att mina tår inte känns nåt vidare. Undrar vad felet är?
 
I går eftermiddag for jag till Ica Maxi och handlade lite. Det blev bara en sån där fram och tillbaka tur. Åt en grillkorv innan jag for hem. Det blev min middag. När jag kom hem åt jag en kartong hallon som efterrätt. Sen blev det sängen en stund.
 
Såg "Mitt i naturen" och sen bagarna. Det var pajer som skulle göras igår. Krångligt verkade det som. Som vanlit då. Sen sängen igen.
SAIK vann borta över Solna AIK med 5-0. Efter två perioder som var mållösa  spottade dom äntligen in mål efter mål.
 
Ska snart börja sticka på en hundtröja. Tror det blir i svart och rosa garn. Sen kommer väl Åsa och klockan ett går jag till tvättstugan. Ikväll vet jag inte vad det blir på TV, kanske Doobidoo. Blir det nån städning i helgen. Orkar jag? Huhu!!!!!!
                                             Hej då!
                                   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0