En uschlig dag

 
Det är -2 grader ute nu och dom har lovat lite sol idag. Känner mig uschlig idag, från hals till tår. Tur att huvudet är i ordning. Har väl inget att berätta som hör till det ovanliga. Hade tänkt städa idag, men det bestämde jag igår och det tror jag inte är genomförbart vid närmare eftertanke. Blir nog så att jag slöar som vanligt. Usch!!!!!!!
 
Igår vid femtiden kom Alec och Isabel och åt middag här. Sen spelade vi det nya spelet som jag köpt. Monopol i kortspel. Alec har tappat en framtand och ser gullig ut med glugg.
 
Senare på kvällen såg jag om amerikanerna som härstammar från Sverige och nu är tillbaka och tävlar. Tror det heter "Allt för Sverige". Eller nåt sånt. Sen såg jag "Herrskap och tjänstefolk" innan sänggång.
 
Har mest lust att gå till sängs igen. Men hur skulle det se ut. Håller ut tills Emmerdale börjar. Ikväll blir det "Pengarna på bordet". Nåt annat vet jag inte. Gör uppehåll nu tills i morgon. Ha en bra dag och hej då!
 
                              
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0