Blida igen

Plus 3 grader nu på morgonen. Betyder säkert att den lilla snö som finns, smälter bort. Väderlekstjänsten lovar regn idag. Inte kul!  Inget uträttat ännu. Men jag ska försöka ta fram dammsugaren och kanske även vaska golven. Det är inte skoj tycker jag, men det är skönt när det är gjort. Får väl fara fram med dammtrasan också. Jag tror jag kan säga att jag är allergisk mot städning. Tänk om man hade råd att leja bort städningen varje vecka.
 
Har snart stickat färdigt bakstycket på Alec´s tröja. På mönstret ska det vara en krage. Men jag tror jag bara gör en enkel rund hals. Det blir mindre tjorvigt under jackan för en yngling. Fortsätter sticka på eftermiddagen. Om jag orkar.
 
I kväll blir det nog att se Lewis nian. Fyrans och ettans program kan jag se reprisen på i morgon. Allt beror på om jag inte sett Lewis förut. Har upptäckt att man inte kan se Lewis på play. I alla fall inte gratis.
 
Nu ska jag hoppa (?) in i duschen innan melodikrysset börjar. Ha det bra nu denna lördag. Vi synes så hej då!
 
                          Nu är det tid för apelsiner. Gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0