107 miljoner för ett skrik

Inte är det nån värme ute. Just nu 3 grader. Får nog vänta tills jag tar kaffekoppen med mig ut. Jag fryser! Ikväll ska det viss bli regn också. Ja det är bara att ta det som det kommer.

Skulle ni betala 107 miljoner för en tavla? Om än jag hade så mycket pengar, skulle jag inte göra det. I alla fall var det nån som gjorde det. För Muncks "Skriet". Den är ju inte ens vacker. Man kan bli mörkrädd för mindre. Om ni har så mycket pengar, lägg dom på nåt förståndigare.

Vad göra idag då? Har ingen aning. Blir väl att läsa. I morgon börjar VM i ishockey. Ska väl kolla på det, i alla fall några matcher. Det är ju på hemmaplan. Men på sista tiden har inte Sverige spelat så bra. Men vi får väl hoppas på bättre under VM. Har inte sett laguppställningen än. Men det finns ju ganska bra spelare att ta ut till landslaget. Det blir väl mest proffs, efter alla skriverier i pressen.



Då kan jag konstatera att jag ska vara lat idag också. Skönt är det. Jag mår så väl i sängen med min bok. Under min filt.

Hoppas ni har det skönt också. Stressa inte, utan ta dagen som den kommer. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åhh, en dag i sängen under filten med en bra bok...jag blir sååå avuuuundsjuuuk som Nanne sjunger, på lördag har jag inte tid men på söndag ska jag också ha en slappardag för det ska tydligen bli dåligt väder hela helgen om dom nu inte hinner ändra prognosen för femtielfte gången, ska strax titta på nyheterna och vädret och planera min helg efter det, sen får vi hoppas att värmen kommer så vi kan njuta av en kopp kaffe i solen.

2012-05-03 @ 18:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0