Glassfest

Solen skiner så här på morgonen, men det är kyligt ute. Vi ska få upp mot 11 grader idag. Sov till sju och har ätit frukost. Har ingen aning om vad jag ska göra idag. Blir väl bara att slappa.

Eller ska jag skura däcket ute och hämta ut utestolarna samt lägga ut en matta. Har ju redan en stol och bord ute, men ingen ordning är det där. Väntar fortfarande på att kunna äta frukost ute. Men än tycker jag det är för kallt på morgnarna. Är ändå glad att fimparna har försvunnit.

En annan sak som jag skulle kunna göra idag, är att använda dammsugaren. Kan väl vara roligt att göra det. Det blir nog nästa vecka jag gör vårstädningen med fönsterputsning. Får se om jag får nån hjälp.

Matte har sovit här i natt. Han kom med glass igår. Magnum! Ganska söt glass, men nog gick det ner ändå. I morgon kommer glassbilen, men jag tycker dom är så dyra, så jag vet inte om ska handla nåt. Kanske jag ska köpa glass på affären istället.



Nu ska jag avsluta detta för idag. Ha det bra! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0