Loreen kvalar

Idag ska det bli 18 grader, enligt SMHI. Ska det vara sant måntro? Vi får väl se. Jag tog sovmorgon. Vaknade 8.30 och det är inte ofta jag sover så länge. Matte vaknade ungefär då också. Nu har jag ätit en knäckebröd med skinkost och gurka på. Och kaffe naturligtvis. Nu kan jag börja dagen, som väl blir fantastisk med denna värme. Tänk er en dag utan att jag behöver frysa.

Torsdag! Vad ska jag hitta på idag? Tänk om dom kunde sopa asfalten idag, så jag kunde göra i ordning på uteplatsen. Jag är sugen på det. Plus att jag skulle vilja göra fönstren. Jaja, det får väl bli som det blir.



Ikväll är det Loreen som ska kvala in i Baku. Det ska väl bli bra. För en gång skull tycker jag att Sverige har en bra låt att tävla med. Kanske man ser programmet på lördag. I alla fall slutet, så man får se röstningen och resultatet. Hoppas hon vinner!

Nu är det väl bara att starta slappardagen. Ska duscha och sen se Emmerdale. Där börjar det bli spännade i handlingen. Svamligt av mig att fastna i denna serie. Men jag kan inte sluta se. På eftermiddagen ska jag vara i solen en stund med min bok. Bra för gamla att sola. Bara man inte är så länge att man får hudcancer. Eller?

Ha det nu bra mina vänner och hej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0