Flygardagen

Så var det färdigt med sol och idag regnar det. Ute är det 10 grader och i Norge firar dom nationaldag. I Sverige har vi också helgdag, kristi himmelfärdsdag. Har för mig att det brukar regna den här dagen. Alltså kristihimmels.

Har haft nattfrämmande som fortfarande sover. Isabel och Alec är här. Isabel var ute med en kompis igår kväll och då var Alec här med mig. Det blev TV förstås. Alec ville se "Min pappa är...".. Den engelska serien "The promise" andra delen såg jag.

Ska väl dammsuga när mina kära farit hem. Sen ska jag börja med  en ny bok. Är i valet och kvalet vilken. På TV inget Emmerdale och inget annat jag vill se. Kanske matchen mellan Sverige och Tjeckien i kväll. Men jag har dåliga vibbar vad det gäller den matchen. Vädret inbjuder till sängen. Igår var jag ute hela eftermiddagen. Handlade från glassbilen, både strutar och pinnar. Läste nya Allt i hemmet sittande på min uteplats. Man fick ha jackan på sig, det var ingen hypervärme i solen. Men skönt ändå för premiären ute.

Idag blir det inte att sitta ute nåt. Väldigt mörkt är det. Såg i AB vilka som ska vara med i fyrans "Så mycket bättre", vad jag nu kommer ihåg så är det Magnus Uggla, Pugh R, Sylvia Wrethammar och Miss Li. Och naturligtvis en massa reklam.

Nu får jag ge mig med bloggandet. Alec vill använda datorn. Ha en bra dag och hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0