Ja se det snöar

Nu ger jag upp snart vad det gäller att vänta på våren. Skitväder idag och bara 2 grader. Och den där snön som alltid måste komma som nederbörd, fastän det är den femte maj.

Alec är här idag medans Isabel jobbar. Har bara makaroner eller spagetti som han får äta, med korv förstås. Ingen  potatis eller några andra kolhydrater har jag hemma. Måste nog handla nåt sånt, i fall att. Eftersom jag inte äter det, så har jag inget hemma. Jag äter inte makaroner heller men det kan man ju ha hemma. Det är ju torrvaror.

Såg en stund på Norgematchen igår. Det blev i alla fall vinst för Sverige. Kollade de tomma läktarna under matchen. Helt katastrof så tomt det var. Såg en eller annan norrman, men knappast några svenskar. Det är väl ingen svensk som har råd att gå och se.

Kanske jag ser "Lewis" ikväll. Jag tror Sverige möter Tjeckien ikväll. Ska man vänta sig en vinst eller? Jag ska då inte se detta. Hästjohan orkar jag inte höra på fyran. Och han ska väl vara med, som alltid. Hästjohan, bläh!

Har mest lust att krypa under täcket. Fryser! Ni ska i alla fall ha det så bra. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0