Vasalopp på TV

Ännu en underbar dag. Nu nästan nollgradigt. Är lite sen med bloggen idag. Har haft nattfrämmande. Och då menar jag Alec. Han kom igår eftermiddag och är kvar ännu. Just nu leker han för sig själv efter att ha sett vasaloppet, som Jörgen Brink vann för tredje gången, samt ätit lunch. Nu var det nog mest jag som såg skidtävlingen, men han var ju i närheten (sittande vid datorn). Vi har också spelat lite  spel.

Igår kväll blev det ju "Gladiatorerna" på Alec´s önskan. Men "Banks" fick jag se för då sov prinsen. Idag ska jag ha Isabel, Alec och Matte på middag. Rättare sagt dom kommer hit och äter tacos. Alla gillar tacos.

Såg på AB att Thorsten Flinck och rockabilly-gruppen gick vidare från andra chansen i melodifestivalens uttagning. Alec hade velat att banankillen skulle gått vidare. Själv har jag kommit förbi kiss och bajsåldern.

I kväll slår jag på trean och kollar om jag vinner pengar på min postkodlott. Håll tummarna! Jag har väl inget annat att förtälja idag. Ha det och hej!

Är det Alec och mormor som vandrar ut på äventyr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0