Solen värmer

Solen är redan framme och det är nollgradigt ute. Vill ut men kroppen säger ifrån. Är visst bara alpint och vasalopp på vinterstudion idag. Tur att jag har en bra bok att läsa. Just nu lyssnar jag på "Ring så spelar vi" och sen blir det att lösa melodikrysset.

Ikväll är det sista chansen till melodifestivalsfinal. Och tidningarna har synpunkter, som vanligt. Vet inte om jag orkar bry mig och se detta. Ska i alla fall se Banks klockan 21 på ettan. En deckare lite i min smak.

I morgon skulle min pappa fyllt år. En bild på honom och hans fosterfamilj. Pappa är pojken med spetskragen. 


Mina tankar går ofta till min pappa. Världens bästa pappa. Jag kan säga att jag är så tacksam för mina föräldrar och deras uppfostran.  Kärlek i massor och trygghet i hemmet är en bra grogrund för en harmonisk uppväxt.

Konstigt att Matte inte har hört av sig sen i torsdags. Han brukar ju vara bra på att ringa, men han har väl mycket att göra. Jag tror att han jobbar i helgen.

Efter krysset en dusch och sen göra en sallad till fläskfilén jag har i kylen. Äter sen vid TV:n. Ha det så bra mina vänner. Hej då!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0