Knäppskallar

Molnigt idag. Kunde jag vänta mig annat? Fast i går kväll vid 23 tiden sken solen högt. Vi är ju inne i tiden för att det aldrig blir mörkt. Men idag ser det ut att bli en mörkrets dag. Har inte haft en så skön natt. Oroligt har jag sovit med hjärtklappning. Varit uppe flera gånger och ett tag funderade jag på att ringa ambulansen. Men jag avstog, ska man nu dö så kan det hända när som helst. Fast man är ju rädd för att man blir liggande i flera dagar, utan att nån upptäcker att man har kolat. Och det kan ju inte vara så kul för den som är först på plats. Nog om det, fast jag har ett oroligt hjärta nu också. Kanske jag  inte kan fara och handla idag. Och tomt kylskåp har jag.

I kväll spelar Sverige sin sista match i EM. Hoppas dom vinner över Frankrike. Matte och Tomas är på plats. Dom far hem i morgon.

Har läst AB nyss. Skvallertidningen kunde upplysa mig om att Lena Ph och Per Holknekt ska skilja sig. Är jag förvånad? Icke sa Nicke. Jag såg det första Big Brotherprogrammet för flera år sen, då denna Holknekt var med. På den tiden var det ju inte så mycket sex och sånt. I alla fall visades inte sånt. Men denna man tyckte jag var mysko. Skulle då inte gifta mig med honom.

Sen kunde jag läsa om Breivik och att han får många kärleksbrev, t o m från sextonåriga flickor. Vad är det för fel på det kvinnliga könet. Hur kan man dras till kriminella män. När man nu vet hur dom är. Ofattbart!

Ja mina vänner nu ska jag sluta skriva för idag. Hoppas ni har det bra. Hej då!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0