Det drar ihop sig

Ja inte är det risk för att det blir öken här på Hagelvägen, eller i hela norrbotten för den delen. Gräsmattan är dyngsur. Och hela den blåa himlen döljs av moln i dag också. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Får skratta så det inte blir blötare av mina tårar.

Inget att göra idag. Blir väl läsning för min del eller kanske jag plockar fram nåt gammalt korsord. Såg lite fotboll igår. Danmark spöade Holland och Tyskland vann över Portugal. Kul för Danmark som vann över ett segertippat lag. Jag är inte så förtjust i varken Holland eller Tysland. Ser hellre att nåt annat lag vinner. Varför jag har antipati för dessa lag vet jag inte. För Tysklands del har det nog att göra med, på den tiden då jag var utomlands (Spanien). Tyskarna var så skrytiga, skrikiga och allmänt obehagliga.

Ja nu är Matte på väg mot EM i Kiev. Hoppas det går bra och att Sverige vinner sina matcher. Bara att få känna stämningen på arenan måste vara underbart. Det svenska laget startar ju mot hemmanationen och det kan inte vara lätt. Hoppas, hoppas!!!!!

Sätter min tillit till denna kille, som jag tycker sparkar som en gud. Heja Sverige i morgon! Törs jag se matchen utan att få hjärtstillestånd? Eller utan att bryta ihop? Vet inte.

Stolarna är nu ute på däcket och det är nästan klart med blommorna. Sen är det bara att vänta på sol och värme, så man kan vara där också. Trodde jag skulle kunna ta med mig kaffet denna morgon och dricka det ute. Men det är för kallt för min smak. Räcker med att ha en filt att krypa in i inomhus.

Nu ska jag spela lite spel och sen slappa. Ha en bra dag och hej då!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0