Jag blir tokig snart

Dom har ändrat blogg.se och det har ställt till med lite besvär för mig. Och just idag när jag ska iväg klockan 12. Jag får väl börja om från början.
                                        
 
11 grader är det nu på morgonen och molnigt. Och jag som skrev så stort i söndags, att sommaren har kommit. Haa!!!!
I fjälltrakterna varnas för minusgrader. Kan man då kalla det för sommar?
 
Läste i PT att innevånarna i Arvidsjaur är oense om höjden på en flaggstång. Det är samerna som vill ha sin flagga lika högt som den svenska flaggan. Då tycker jag att dom kan väl ordna det. Samerna har ju en egen riksdag, egna skolor och dagis och då ska det väl inte vara så svårt att fixa en flaggstång. Är det inte mera viktiga saker som man ska diskutera, än en flaggstång. Lägg pengarna på nödvändiga saker.
 
Sen läste AB och en av huvudrubrikerna var allsången. Ettans eller fyrans? Vilken är bäst? Jag har bara sett ettans igår kväll. Tycker Laleh var behållningen för kvällen. Agnes sjunger bra men har ingen personlighet. Mera en kopia av Mariah C. Sen var Uggla, E-type och Markolio där och körde lite fotbollslåtar. Måns Z tycker jag ville glänsa lite för mycket. Är det typiskt skånskt? Jag saknar fortfarande Lasse Berghagen.
Nu slutar jag innan jag blir knäpp. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback