Den sjätte juni

Kan säga att det är snarlikt vintermörker nu, fastän vi är inne i en tid då det är ljust dygnet runt. Regnet hänger i luften, och det är knappt man ser tangentbordet utan lyse i taket.  Ute är det 10 grader. Nationaldag är det också, fastän jag brukar säga sjätte juni.

Alec ska landa här om en stund och Isabel ska jobba. Jag ska också jobba, med tvätten. Matte ska också jobba så han ska komma hit och eventuellt sova här. I morgon tror jag han jobbar sista dagen innan Ukrainaresan. Han far på söndag.

Jag lyssnar på radion just nu. Jag gör det ofta. Det är så avkopplande att lyssna. Samtidigt kan man göra andra saker medan man lyssnar. Nu har jag radion i sovrummet fast ibland önskar jag att den stog i köket. Jag har den på under nattetid. Sover som bäst då jag får höra lite musik och så.

Nu ska jag spela lite candy på FB innan hjärtat kommer. Ha det så bra där ute i världen. Sänder en extra kram till Seumon i Östansjö. Hej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0