Fruntimmersveckan

Så är vi inne i fruntimmersveckan. Idag Sara! Och ska man nu lita på vädergubbarna så ska det vara en regnig dag idag.
 
Vaknade och steg upp redan klockan sex. Kaffebryggning och medicinintag. Gjorde två små limpmackor med prickig korv. Detta tilsammans med en banan blev min frukost. Läste PT och AB och konstaterade att det är samma elände i världen som igår. I Syrien fortsätter kriget och FN är bakbundet pga Rysslands och Kinas inställning till att inte lägga sig i. Undrar vad som skulle få dom att ändra sig.
 
Zlatan blir bara rikare när han flyttar till Paris. Skriver i alla fall AB. Enligt samma källa blev Måns Z utbuad på allsången för att orkestern inte kunde spela Cara Mia. Men Måns tog det som ett skämt. Ni ser väl hur tidningarna uppfattar olika situationer. "Krig, rikedom och buh!"
 
Alec kommer vid ettiden idag och ska vara till kvällen. Funderar på att baka en chokladkaka som jag brukar göra på sommaren. Kanske Alec vill göra det. Han gjorde det förra sommaren flera gånger. Men man vet aldrig hur det är denna sommar. Barn ändrar sig hela tiden.
 
I kväll är det inget för mig att se på TV. Tur jag fick den nya boken igår. Än har inte regnet kommit men det är mulet.
  Ha en bra dag och hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0