En solig morgon

Först måste jag bara skriva detta- varför har dom ändrat på bloggen? Om nu en grej funkar bra, varför ändra? Jag tycker det blev sämre efter ändringen. Men det är väl jag som är knäpp.
 
Såg TV igår kväll. Såg först ett avsnitt av en engelsk serie som jag nu har glömt titeln på. Visades i alla fall på tvåan. Tror den heter "Lysande utsikter". Typ Dickens med en mörk handling, i ett fult och lerigt England. Sen såg jag "Foyle´s war" innan jag däckade. Vaknade i natt med världens hosta. Hostade säkert i en timme. Sen sov jag till åtta.
 
Nu skiner solen så fint. Blir nog utevistelse idag. Är inte så där hypervarmt, men vad gör det är solen skiner.
Har läst AB nyss. En massa eländel som händer. Men en och annan ljusglimt händer. T ex Carolina Gynnings dotter som har fötts. En liten sötnos, lik sin fina mamma. Barnets namn är Alicia.
 
Vad händer mer för mig idag. Tror jag äter lite chili till lunch. Sen blir det nog rimmad bog med stuvad blomkål till middag. Kanske lite städning också. Ikväll på TV bl a "Collision" på tvåan, kl 22.15.
 
                               Tänk vad livet blir härligt bara för att solen skiner. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0