En fin dag

Ja då var det fredag igen. Och skönt att jag handlade igår. Det blir ingen blodprovstagning idag. Dom ringde igår från VC och flyttade tiden till måndag i stället. Lika bra det. Då blir det en slöardag i stället. Ska laga en nötstek på förmiddagen. Och äta jordgubbar och körsbär. Smaskigt!
 
Solen är tillbaka trots fruntimmerna. Kan nog bli en fin dag. Blir nog så att jag tar boken med mig ut. Men jag har så många myggbett som kliar fortfarande, så det blir att se upp så att man inte får fler bett (eller stick).
 
Tror att Matte jobbar idag. Så han kanske tittar in. Isabel jobbar sista dagen före semestern. Hon tycker nog att det är skönt, den sömntutan. Oscar och Jocke är kvar i Jönköping. Tror dom far hem i helgen. Jocke fyller ju år den tjugonionde. Får se om man tar sig till Skellefteå. Färdtjänst får man ju inte göra mer än i norrbotten.
 
Ikväll är det väl inget speciellt som man kan se på TV. Som vanligt kan man säga. Tur att man har radio. Det var länge sen jag löste korsord, kanke jag söker igen ett sånt. Går ju bra att lösa och höra på radio samtidigt.
 
Hittade chorizo-korv på Ica igår som inte innehåller några kolhydrater. Köpte ett gäng så då får man se hur dom smakar. Korvis det är jag det.
 
                                           Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0