Bråda dagar börjar

 
             Då är vi igång. Sov länge pga den sena timmen igår, med invigningen från London. Var ju tvungen se hela spektaklet. Just nu är det simning på programmet och jag hör det på radion.
 
Men naturligtvis har jag löst melodikrysset som började en halvtimme före ordinarie tid. En skinkfralla med kaffe har jag inmundigat. Har planerat min lunch också som står färdig att värma. Köttbullar med stekt vitkål och lingon. Smaskigt!
 
Ute är det 19 grader och solen skiner. Men vem har tid med solen idag. Får vara glad om jag hinner med en dusch. Tyvärr har jag inget TV-program där jag kan se hur det visas på TV. Måste försöka på tag i ett.
 
Såg igår att dom med hunden har kommit tillbaka. Stackars hund som inte får nån synbarlig motion. Knappt att han får kissa. Kan nån tala om för mig varför såna människor ska ha hund. Man ser hur det bara spritter i hunden, att få leka lite och springa omkring. Men inte då. Bara ut och in på samma andetag. Dessa människor har en baby också. Kommer dom att lägga lika mycket (läs lite) tid på barnet också. Man ska ju inte lägga sig i, men!
 
Ska nu skynda mig att duscha och sen sätta på TV. Ha en bra dag! Hej då!
                                     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0