Är det psykiskt?

Idag är det -6 grader och igår eftermiddag kom det lite snö, igen. Alec var här på eftermiddagen då hans pappa skulle till Haparanda. Alec är inte nån älskare av bilåkning, så han ville hellre stanna hos mormor. Han åt middag här tillsammans med Matte och undertecknad. Isabel hämtade honom senare.

På kvällen såg jag TV en stund. Hade lite disk och ta hand om. Hatar att lämna disk till morgondagen.

Börjar tro att det är psykiskt det jag lider av i foten. Igår bestämde jag att jag ska fara och handla idag. Och i morse när jag vaknade, hade jag skitont i foten. Är det för att jag ska ha skor på mig idag, när jag far till Storheden. Man kan undra? Ja det är bara att bita ihop. Jag far ändå på Ica Maxi idag.

Det är mycket skriverier i tidningarna idag, om nya sosseledaren. Man anar att dom bara är ute för att skapa sensationer. Varför ska det vara så? Så mycket elakheter det finns i politiken. Man blir så less.

Efter att ha kollat TV-programmet för ikväll, vet jag inte vad jag ska se. "På spåret", förstås. Men sen vet jag inte. Kanske "Irene Huss" på nian. Skulle vilja se "The voice" men då är det på fyran. Och jag orkar inte med de långa reklampausarna där. Så det ser jag inte.

Nu är det bara att hä sig in i duschen, och sen fixa nån lunch. Eller ska jag äta lunch på Ica. Får se! Ska i alla fall se Emmerdale innan jag far. Hoppas ni får det bar idag. Vi hörs sen. Hej då!

Jag längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0