Inget speciellt

-6 grader denna fredag morgon. Har just läst AB och kan inte förstå varför Juholt klamrar sig kvar som partiledare för sossarna. Märker han inte att de flesta vill ha bort honom. Och jag förstår dom som inte kan lita på honom. Han är ju inte min partiledare, och är inte den som jag skulle rösta på. Men ändå! Jag har ju varit sosse för länge sedan. Dom har gjort mig så besviken, så jag har funnit ett annat parti att luta mig mot. Får se hur det blir i framtiden.

Matte lämnade mitt hem i tidig morgon. Tror att han dyker upp under dagen. Skickade ett meil till bokförsäljaren på Tradera, där jag undrade om boken var på ingång. Jag betalade den förra fredagen. Får se om jag är blåst eller inte. Bara 56 kronor i så fall. Undrar om nån tycker det är nån mening med att blåsa nån för den lilla summan.

Jag behövde inte fara och handla igår. Isabel gjorde det istället. Skönt för min fot i alla fall. Sen åt vi en pizza innan dom for hem.

Jag såg "Antikrundan" och "Gäster med gester". Såg och såg, jag tror att jag slöade bara. Var så trött, kan man säga. "På spåret" ser jag ikväll och eventuellt "Irene Huss" på nian.

Hade tänkt steka kotletter idag, men Coop på Björkskatan hade inte några kotletter. Typiskt när det var det jag längtade efter. Får väl göra nåt annat då. och sen får jag väl småplocka lite och kanske dammsuga. Jaja, inte så mycket att skriva om idag. Ha det bra och vi hörs. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Undra om inte Juholt kastar in handsken idag, ser att han ska ha presskonferens från sina hemtrakter i Oskarshamn idag, jag tycker han ser ut som en begagnad bilhandlare, skulle absolut inte köpa något av honom kan jag ju säga.Här i Hälsingland har vi 6 grader kallt, det har snöat lite under veckan, så skönt att januari snart är över, tiden går trots allt ganska fort, men helst skulle jag vilja flytta fram den till april redan nu. Få se om det blir någon resa ner till Uppsala här framöver,har ju två söner som pluggar där, sen är det en väldigt fin stad, älskar att gå omkring i stan och vid domkyrkan, det är så vackert där.Du får ha det så fint!

2012-01-21 @ 11:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0