Nytt år

Ja då var det nytt år, 2012. Börjar det nya året med att vara risig. Känner mig inte så kry. Men kan inte peka på nåt speciellt. Jag har ju som vanligt ont i mina leder, men det här är nåt annat. Ja det är väl bara att bita ihop och tänka på nåt kul.

Det smällde mycket inatt. Av fyrverkerier menar jag. Stackars hundar som inte gillar smällar. På nyheterna har jag hört att det har varit mycket fylla och stökigt på stan.

Idag åker julmaten ut. Gammal mat är inget att äta. I alla fall maten i kylen. Det frysta klarar sig längre. Jag är ganska less julmaten.

Tour de ski idag på TV. Inte för att jag tror att svenskarna ska göra underverk. Kan ända slöa framför TV en stund. Har inget annat att göra. Har inget att skriva om heller. Får återkomma när andan faller på. Ha en bra dag mina vänner. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0