En vanlig söndag

Klockan är nu över tre och det är -11 grader. Alec har nyss farit hem efter att ha sovit här i natt. Vi steg upp vid halvsjutiden, så jag tror jag ska sova middag strax. Annars blev det en lugn lördagkväll som vanligt. Vi glodde på gladiatorerna (mer ovanligt för mig). Men Alec ville se detta.

Det börjar mörkna redan. Hade vi nu varit snöfria skulle det vara asmörkt redan. Men det blir längre dagar nu för varje dag som går. Längtar så!

Jocke ringde och berättade att han kom hem igår från Tyskland. Nu ska han vara hemma till nästa söndag, då han far tillbaka. Måste vara skönt för honom att komma hem till familjen. Han sa att han höll på att bli uppäten av åtta valpar med vassa tänder. Kan tänka mig det!

Har inte så mycket att  skriva om idag. Ville bara visa att jag är i livet. Ska knoppa in en stund och sen se på TV. Åtminstone "Doc Martin". Hoppas ni har det bra. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0