Vill inte frossa i julmat

Har haft nattfrämmande och den ena ligger och sover fortfarande och miniman är uppe men oklädd. Jag har lagat lunch. Prinskorv och potatis och mini har ätit lite. Jag säger bara lite för han är dålig på att äta eller kanske han inte gillar min mat. Själv känner jag mig som en osalig ande.Inget melodikryss för mig idag då datorn var upptagen. Får se om jag tar mig till stan. Idag bara -5 grader.
 
Igår blev det att se "Morden i Midsomer" för mig då Alec hade somnat. Såg också slutet på finalen i X factor. Så nu vet jag att en tjej som heter Awa vann hela köret. Onödigt vetande. Ikväll ska det väl bli "Lewis" som jag ser. Repriser eller play ser jag vad det gäller "Så mycket bättre" och även "Downton Abbey". Så i morgon förmiddag har jag nåt att göra.
 
Bäst att jag äter lite för syns skull. Hoppas ni får en bra dag. På FB kan man läsa om alla som ska äta julbord.Jag avstår gärna detta frosseri. Däremot äter jag mycket apelsiner nu. Hej då!  
 
                             
                   
                       
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0