Snön faller

Ja se det snöar, ja se det snöar det är väl roligt, nähä! Nu kan det väl bara bra. Ni skulle se min uteplats. Snö i massor överallt. Och igår när jag lagade lunch åt Alec, small det som f-n. Då rasade det ner en lavin från taket  till min gräsmatta. Man kan ju undra om snön hinner smälta bort innan midsommar. Och det fortsätter snöa och är bara några minusgrader.
 
Har just sett play av både Downton Abbey och Så mycket bättre. Och nu hör jag Mannheimer & Tengby på radion. Funderar på vad jag ska laga till lunch. Kanske bara en hamburgare med sallad. Ska också göra en lista på vad jag ska julhandla i veckan.
 
Annars blir väl dagen som vanligt. Inget händer av det roliga slaget i alla fall. Får väl hoppas att det ljusnar. Ha en bra söndag, tredje advent. Ciao!
 
                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0