Nu december

Vaknade vid tretiden men låg kvar i sängen till 5.30. Det molar i tårna som gör att jag inte kan sova. Ska snart göra kaffe och en lingongrova med sylta på. Igår kvälI såg jag ett avsnitt av Midsomermorden sen blev det sängen. Stickade mycket igår på en hundtröja samtidigt som jag hörde på TV, skidskytte bl a. Blev lite läsning också. Såg några personer vandrandes förbi fönstret. Annars var det ensamheten som bredde ut sig hos mig. Tur man är van att vara solo.
 
Idag ska jag duscha innan Åsa kommer och kollar mina fötter. Ser Emmerdale och Holby City. Lagar lite mat och tar en middagsvila. Ikväll "Pengarna på bordet". Och sen god natt.
 
Ett riktigt innehållsrikt liv jag lever. Tur att jag handlar då och då samt besöker tvättstugan med jämna mellanrum. Annars blev man väl tokig. Nu kaffe och sen en eller två mahjong. Ha en bra dag mina vänner och hej då!
 
                                       
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0