Luciadagen

-3 grader och varning för snö på eftermiddagen.Vaknade vid sex och var upp och tog en värktablett som inte hjälpte ett jota. Steg då upp klockan sju och tog en tablett till samt den andra medicinen. Kaffe med kräftostmacka. Väntar på att medicinen ska värka och sen en dusch.
 
Blir lite stickning på sockorna, är snart färdig med den ena. Randiga, granna med mycket rosa i. Isabel kommer och hämtar mig före tre och skjutsar mig till VC där jag ska träffa Jörgen Harila. Han ska kolla på mina tår igen. Jag måste också be att få nytt recept på dom starkare tabletterna. Om jag ska stå ut med livet.
 
Så var det då Lucia idag, med eller utan pepparkaksgubbar. Kommer ihåg en son till en väninna, som inte ville vara stjärngosse i luciatåget. Dom andra pojkarna retade honom och kallade honom stjärtgosse. Undrar om dom som skriver om pepparkakor på FB, kunde tänka sig det. Jag säger då inget för då ska hela konkarongen behandlas igen.
  
                        GLAD LUCIA till er!  
 
Hörs i morgon om ni vill. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0