Julhandel

-6 grader och det ska snöa idag. När jag vaknade hade jag sparkat och haft mig så mycket att bandagestrumpan jag har på foten hade lossnat. Fick ringa Isabel så att hon fick komma hit och hjälpa mig med den. Är jag less på mina tår? Vad tror ni? Måste på affären idag och julhandla. Så då gäller det att allt sitter i ordning. I alla fall så att jag får på mig skodon.
 
Annars är allt som vanligt med värk och trötthet. Alla klappar klara, men jag ska lyxa och köpa några chokladaskar, Anton Bergs choklad är god. Ska också köpa en till värdfolket. Annars är det julmat som ska inhandlas. Till systemet kommer jag nog inte. Hade tänkt köpa en whiskey men det är ju inte nödvändigt. Kanske jag köper glögg på Ica. Alkoholfri visserligen men jag kan ju blanda i lite vodka. Jag har lite i barskåpet.
 
Nu ska jag in i duschen och sen sticka en stund innan Emmerdale startar. På eftermiddagen tar jag färdtjänst till Storheden där jag träffar Isabel och Alec för storhandling. Hua! Så dyrt det ska bli.
 
Har inget mer att berätta idag så det blir bara att säga hej då!
 
             
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0