Burrrrr!

Hua nu ser det ut att vara kallt, -19 grader är det. Men jag låter dom sakkunniga strida om var det är som kallast i landet. Jag håller mig inomhus.
 
Har ätit en lingongrova med leverpastej och smörgåsgurka på. Det var länge sedan jag åt det. Riktigt gott om man inte äter det för ofta tycker jag. Mitt kylskåp är som tomt men än har jag mat i frysen. Fisk, köttfärs, kött bland annat så jag svälter då inte ihjäl. Skulle behöva lite mjölk kanske. Men jag har vatten i kranen så det så. Om det nu blir varmare så kanske jag tar mig till affären och provianterar innan helgen.
 
Stickar färdigt hundtröjan idag sen är det bara att leverera och sen för man höra om den passar. Kan tro att den är för stor för en dvärgtax. Men det är inget jag kan säga så där bara. Skickar den med Åsa på fredag till VC där Anita jobbar.
 
Igår skickade jag julhälsningar till de vänner som jag har mailadresser till. Som vanligt kom Margaretas hälsning tillbaka. Dom verkar ha hemlig adress eller så vill dom inte ha hälsning från mig. Om du läser detta Margareta så önskar jag dig en god jul. Jag ska också skicka några hälsningar till dom som inte har dator, när jag köpt kort. Som tur är blir det inte många för det blir ganska dyrt och frimärken är inte lätt att få tag på nu för tiden.
 
Nu ska jag se om jag kan hitta på nåt annat att göra. Löste lite korsord igår. Jag fick ju ett nytt nummer av Året Runt så jag plöjde igenom den. Men tyckte det var roligare förr. Ha nu en bra dag i kylan.
 
                          
                               Hej då!      
                                         
                                                                                          
 
                                               
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta Bäcklin

Hej Jane!
Du har fått min "nya" adress!
Skriver snart till dej igen.
Ha det bra så länge!
M

2012-12-04 @ 22:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0